torsdag 25. februar 2010

- Abort har skylda for utviklingshemmede barn




Saken: Republikaneren Bob Marshall mener den kristne gud, via naturen, straffer mødre som har tatt abort tidligere ved å gi dem utviklingshemmede barn "neste gang."

Har du tatt abort noen gang? Da kommer naturen til å hevne seg på deg. Hvordan? Ved å gi deg utviklingshemmede barn neste gang. Dette er ikke
min mening (så langt der i fra), men en som mener dette er en republikansk politiker i delstaten Virginia i USA. Bob Marshall forklarer hvordan dette henger sammen:


The number of children who are born subsequent to a first abortion with handicaps has increased dramatically. Why? Because when you abort the first born of any, nature takes its vengeance on the subsequent children.



Enkelt og greit. Marshall mener Bibelen sier hvorfor det er slik:


In the Old Testament, the first born of every being, animal and man, was dedicated to the Lord, (...) There's a special punishment Christians would suggest.



Han har tydeligvis ikke fått med seg at hans gud terminerer bortimot halvparten av alle svangerskap og står derfor for flere aborter enn det menneskene selv gjør bevisst.

Marshall har i hele sin politiske karriere vært en sterk motstander av abort og prøver hvert år å kutte budsjettstøtten til
Planned Parenthood. Han har også foreslått at alle statsstøttede universiteter må kutte ut seksualundervisningen (akkurat som om de som går på universitetet i det hele tatt trenger seksualundervisning...).



Les også:
Drap i livets navn

Gudene utfører flest aborter



____________________
Liker du Shivas blogg? Bidra gjerne ved å klikke på reklamen eller donere penger via PayPal.
Du kan også gi meg tips om saker jeg burde skrive om ved å sende e-post til shiva@inbox.com.


vg,

4 kommentarer:

Anonym sa...

heheh så evig bra !;)

Shiva sa...

Anonym 1:

heheh så evig bra !;)-

Evig bra faktisk :p

Leisha Camden sa...

Pics or it didn't happen, sier jeg bare. Kvinner som tar abort får mer sannsynlig handikappede barn neste gang? Den statistikken skulle jeg gjerne tatt en kikk på ...

Shiva sa...

Leisha Camden:

Pics or it didn't happen, sier jeg bare. Kvinner som tar abort får mer sannsynlig handikappede barn neste gang? Den statistikken skulle jeg gjerne tatt en kikk på ...-

Det står dessverre ikke hvor han har den statistikken fra... Jeg også vil gjerne se de :p