onsdag 4. november 2009

Daniel Dennett-forelesningen ute på nett!




Saken: 23. oktober var Daniel Dennett på Litteraturhuset. Forelesningen kan man nå finne på YouTube.



Jeg og et par kompiser var på Litteraturhuset i Oslo for å se Daniel Dennetts forelesning om Utviklingen av 'Hvorfor?' i regi av Centre for Ecological and Evolutionary Synthesis (CEES) ved Universitetet i Oslo (UiO). For de uheldige sjeler som ikke fikk sett forelesningen så er den heldigvis nå blitt lagt ut på internett:


http://www.youtube.com/view_play_list?p=75C5094D54848C72


____________________
Liker du Shivas blogg? Bidra gjerne ved å klikke på reklamen eller donere penger via PayPal.
Du kan også gi meg tips om saker jeg burde skrive om ved å sende e-post til shiva@inbox.com.


vg,

2 kommentarer:

Marit sa...

Linken er dessverre ødelagt...

Jeg fant lydfilene på youtube, dog. Skal si fra hvis jeg finner ut hvor teipene er og høre om hvorfor de ikke er ute mer. (Kjenner tilfeldigvis de som drev med det foredraget.)

Shiva sa...

Marit:

Linken er dessverre ødelagt...

Jeg fant lydfilene på youtube, dog. Skal si fra hvis jeg finner ut hvor teipene er og høre om hvorfor de ikke er ute mer. (Kjenner tilfeldigvis de som drev med det foredraget.)
-

Takk for at du sa ifra :)

Jeg har nå erstattet de forrige linken med en ny som ser ut til å fungere!