mandag 31. august 2009

Ukens sitat (2009, uke 36)

Inspirert av Leisha Camdens "Quote of the Week"-serie så tror jeg at jeg skal begynne en slik serie selv :p

Jeg leser en del og får med meg ulike sitater så jeg tenkte det var på tide jeg samlet de jeg liker best her på bloggen min. Jeg burde kanskje begynt i januar, men jeg slår til med én gang. Siden det er jubileumsår for Charles Darwin i år så blir mitt første sitat fra nettopp denne mannen:


Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge. It is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.
-Charles Darwin



Oversikt over alle sitatene finner du her.

____________________
Liker du Shivas blogg? Bidra gjerne ved å klikke på reklamen eller donere penger via PayPal.
Du kan også gi meg tips om saker jeg burde skrive om ved å sende e-post til shiva@inbox.com.

Ingen kommentarer: